Sunday, May 29, 2011

Tahniah! Malaysia boleh!

Aku nak rasa bangga pun tak boleh, nak rasa sakit hati dan confius pun ada gak.

Aku rasa kajian diorang ni tahap kangkong macam pakar2 dan profesor2 yg banyaknya kajian, hujah dan ulasan mereka tahap kangkong di Malaysia ni. Tapi tak mungkin sbb mereka ni berintegriti, diiktiraf dan penuh dgn fakta dan kajian. Mungkin mereka jealous dgn kejayaan kerajaan UBN yang mengutamakan rakyat. Mana taknya, kerajaan kita berjaya menaikkan harga barang2, petrol serta tarif letrik demi untuk kepentingan rakyat. Kalo tak percaya, cuba compare dgn negara yg bukan pengeluar minyak, pengeluar gula, yg tiada IPP sendiri atau negara yg taraf hidup dan nilai matawang mereka tinggi.Rakyat di dahulukanlah katakan.

Malaysia Negara Islamlah katakan. Kehebatannya mengatasi berpuluh2 negara yg bukan islam yg mundur mahupun maju menduduki tempat ke sepuluh peminum arak terbesar di dunia. Tiada negara Islam yg dapat menandingi kehebatannya setakat ini. Kalau anda rajin berjalan2, ada 2 kilang besar arak tersergam disepanjang Federal Highway yg berpuluh tahun beroperasi dgn jayanya dan bahagianya disana. Itu baru kat Selangor, belum negeri2 lain lagi.

Tolong jangan tanya mereka, nanti menteri akan jawab, Eh itu mesti salah Anwar dan tanggungjawab Pakatan Rakyat sebab tak sekat. Lesen mengilang , kebenaran pelaburan dan perdagangan bukan di tangan kerajaan pusat UBN. Kita hanya collect cukai je! Hahahaha!!!

Hebat! hebat!

Malaysia Boleh!

No comments:

Post a Comment