Wednesday, July 1, 2009

Kecoh!!! Rancangan Demo Besar2an oleh Pejuang Melayu???

Gambar Pengkhianat melayu dan pejuang2 Melayu yg bodoh lg diperbodohkan -
Wira melayu Auta Ibrahim Al Kataki Tiada Parti bersama PM 1 Malaysia NajibTuya.
Malas aku nak citer banyak pasal pembela2 dan pendekar2 (Pencacai) Melayu ni. Diorg ni sokong melayu ke sokong Umno ke sokong Fulus! Meh kita nantikan aksi2 mereka kalau benarlah mereka pejuang melayu. Mari, mari, mari!
Artikel ini diambil dan diulangtayang kepada anda dari laman blog KedahLanie.



Demonstrasi BESAR-BESARAN: Umno, Pekida, Prowaris, Perkasa ,UITM



Silalah berdemonstrasi !!!!


PM Malaysia, Datuk Seri Najib Razak telah mengumumkan penghapusan syarat 30% pegangan ekuiti bumiputera dalam usaha menarik pelaburan asing, teknologi dan menjana peluang pekerjaan bertaraf tinggi, di mana kerajaan semalam membuka pasaran 27 sektor kecil perkhidmatan tanpa sebarang syarat pegangan ekuiti tempatan, berkuat kuasa serta-merta.Ia meliputi perkhidmatan dalam bidang komputer dan yang berkaitan; pelancongan; kesihatan dan sosial; pengangkutan; sukan dan rekreasi; perniagaan; sewaan/pajakan tanpa operator serta pengangkutan sokongan dan bantuan.


http://greenboc.blogspot.com/2009/04/pencacai-umno-membisu-najib-umum.html



MECD, payung usahawan yang direntap Najib Wan Nordin Wan Yaacob Wed Apr 15, 09 1:27:08 pm MYT


Keadaan mula kecoh selepas Kementerian Pembangunan Usahawan dan Koperasi (MECD) dimansuhkan oleh Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak. Ramai yang mula melenting terutamanya usahawan Melayu yang merasakan organisasi yang ada di bawah MECD ini akan terabai jika ia diletakkan di bawah kementerian lain.Pastinya persepsi kegagalan agensi yang sudah tersedia di kementerian lain yang akan menjadi payung baru MARA, TEKUN, LPKP dan sebagainya membayangi perihal pemansuhan MECD ini.


http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=20342&Itemid=50



Beliau berkata demikian sebagai mengulas pengumuman oleh Najib semalam bahawa kerajaan akan mewujudkan biasiswa khas yang dinamakan Biasiswa Nasional di bawah Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) tahun depan yang akan berdasarkan kepada merit sepenuhnya. Najib berkata, biasiswa akan diberikan kepada pelajar berkelayakan yang terbaik tanpa mengira kaum, selaras dengan keputusan Kementerian Pendidikan mengkaji semula pemberian biasiswa kerajaan.


http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Sunday/Mutakhir/20090628125922/Article/index_htmlPemilikan



30% ekuiti bumiputera dimansuh


KUALA LUMPUR 30 Jun - Garis panduan Jawatankuasa Pelaburan Asing (FIC) yang diwujudkan sejak 36 tahun lalu dengan mewajibkan pemilikan sekurang-kurangnya 30 peratus ekuiti bumiputera bagi Tawaran Awal Permulaan (IPO) dimansuhkan berkuat kuasa hari ini.Pemansuhan itu membabitkan garis panduan berkaitan pembelian kepentingan ekuiti, penggabungan dan pengambilan alih.Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, pemansuhan garis panduan itu tidak akan diganti dengan mana-mana garis panduan baru.


http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0701&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_02.htm


ADMIN - chedet TIME - 4:12 PM

No comments:

Post a Comment